top of page

תפקוד עסקי בזמן מלחמה

מאז ה-7.10 כולנו חווים מציאות הזויה, המתמשכת ופוקדת את כולנו בלא מעט אתגרים אישיים ועסקיים. אז איך בכל זאת מייצרים תפקוד רציף ושגרת עבודה ?

בואו נעשה קצת סדר בבלגן:

  1. תנועה - לא פחות מהצורך במסגרות לילדים גם אנו המבוגרים צריכים מסגרת לקום אליה, להיות משמעותיים בה ולהועיל ! התנועה מבטיחה לנו המשכיות עסקית, שגרת עבודה (גם אם היא לא שגרה "רגילה") ומעניקה לכולנו מעט מפלט מהמציאות הביטחונית שאנו חווים.

  2. גיוון\הכלה - עם כל הצורך בשמירה על שגרה, חשוב לזכור שכל אחד מאיתנו אדם שונה , מגיע מידי בוקר ממציאות אחרת, נמצא בחוויה נפשית ופיזית שונה ולכן כמנהלים או בעלי עסק ההמלצה הטובה ביותר שלי אליכם בתקופה זו היא:  Do not copy past !!

  3. הזדמנויות- משברים קשים ככל שיהיו, הם גם הזדמנות לצמיחה אישית והתפתחות עסקית של כל ארגון ועובדיו. למשברים יש נטייה לאפשר שינוי מהיר יותר בדרך חשיבה ויישום של הארגון ובהחדרת רעיונות חדשים. אדפטציה מהירה היא סוד ההצלחה של ארגון בשעת משבר.

  4. תכנון- אם בשגרה חשוב לתכנן קדימה את צעדי הארגון, בעת משבר תכנון הוא מנדטורי להמשך הקיום העסקי. יש לקחת בחשבון בעבודת הארגון פרמטרים כדוגמת : משך הזמן, שינויים בצרכנות של לקוחות, זמינות בחומרי גלם וכדומה.


אלו רק חלק מהפעולות שאני מלווה בארגונים בימים אלו - אם גם אתם עסוקים כעת בהתאמה של תוכנית העבודה העסקית, הניהולית וה-HR לשנת 2024 וברצונכם לייצר שינויים מהירים מוזמנים לפנות אלי.

ויחד נייצר את הנתיבים המדויקים לכם כדי לצלוח את שנת 2024 באופן מיטבי.

יחד ננצח !!

 

Recent Posts

See All

אותנטיות בניהול

בשנים האחרונות הסביבה הארגונית הופכת ליותר דינמית, מורכבת ודורשת גמישות. הניהול המסורתי המבוסס על סגנון של פיקוד ושימוש בכוח הסמכות הפורמאלית, אינו מתאים יותר ואף עשוי לגרום לנזק- שכן ידוע שמערכות יחס

מה בין שימור לתחלופת עובדים

מי מאיתנו לא נתקל בסיטואציות שעובדים נוטים, מהר יותר מבעבר, לדלג למקום העבודה הבא? או בעובדים שבאים לעבודה ומבלים בה את מרבית זמנם אך לא נותנים לחברה אנרגיה, תשוקה ויצירתיות. חברות רבות מגדול ועד קטן

משהו לא עובד לי..

מכירים את תחושת הבטן שמשהו לא עובד לנו עד הסוף ? בואו רגע ננסה לצלול לתוך זה; הדבר הראשון שחשוב להבין זה שאם מלווה אותך תחושה כזו - חשוב להיות קשובים אליה ולא לבטל אותה אותה במיסוך של שלל תירוצים ( סו

bottom of page